Powrót

Oferty pracy

Pracownik biurowy

Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:

  • obsługa klientów w języku angielskim
  • nawiązywanie, utrzymywanie relacji z klientami poprzez promowanie, doradztwo i sprzedaż produktów firmy
  • przygotowywanie ofert handlowych

Wymagania:

  • Biegła znajomość języka angielskiego - warunek konieczny
  • Wielozadaniowość, umiejętność kreowania niestadnardowych rozwiązań
  • Samodzielność oraz zaangażowanie
  • Dobra znajomość MS Office
  • Lojalność

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Umowę o pracę,
  • Wyjazdy na międzynarodowe targi (USA, Niemcy, Francja, Holandia itd.)
Korzystamy z plików cookies

Analizujemy informacje naszych użytkowników, aby lepiej dopasować zawartość strony do Twoich potrzeb. Strona ta korzysta również z plików cookies, aby np. analizować ruch na stronie. Możesz określić warunki przechowania lub dostęp plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej o polityce prywatności.

Rozumiem